ای پی کلیپ

دانلود کلیپ، دانلود کلیپ طنز، سرگرمی

ای پی کلیپ

دانلود کلیپ، دانلود کلیپ طنز، سرگرمی

روایت علی خودسیانی از رفاقت و دروغ «اصغر فرهادی» (1)

سامانه هوشمند خبری هشتگ، بزرگترین و به‌روز‌ترین سامانه هوشمند گردآوری و تحلیل اخبار فارسی و جویشگر (موتور جستجوی) هوشمند خبر.



علی خودسیانی کمتر اهل تن دادن به گفت وگوهای مطبوعاتی است. نویسنده واقعی نمایشی ماشین نویس ها کسی جز علی خودسیانی نیست که اصغر فرهادی با اجرای آن به شهرت فراوانی رسید. به بهانه سریال خوش ساخت هئیت مدیره سراغ وی رفتیم و از روایت کشکمش میان او و فرهادی پرسیدیم که روایتی بسیار خواندنی و تماشایی است. این گفتگو شامل چندین بخش است که در بخش نخست به جدل خودسیانی و فرهادی اختصاص دارد.


ImagesView all<روایت علی خودسیانی از رفاقت و دروغ‌ "اصغر فرهادی"+فیلم - اخبار ...www.tasnimnews.com

4 hours ago · روایت علی خودسیانی از رفاقت و دروغ‌ "اصغر فرهادی"+فیلم. فرهادی می‌گفت: "من با پریسا (بخت آور) نامزد کردم، قرار است عقد کنیم و به او گفتم که این متن را خودم نوشتم. حالا اگر اول زندگیمان بفهمد که به ...روایت علی خودسیانی از رفاقت و دروغ «اصغر فرهادی» (1) - آپاراتwww.aparat.com

Duration: 6:07Posted: 29 minutes agoروایت علی خودسیانی از رفاقت و دروغ «اصغر فرهادی» (2) - آپاراتwww.aparat.com

Duration: 14:26Posted: 32 minutes agoروایت علی خودسیانی از رفاقت و دروغ "اصغر فرهادی"+فیلم ...khabarfarsi.com

روایت علی خودسیانی از رفاقت و دروغ "اصغر فرهادی"+فیلم. فرهادی می گفت: "من با پریسا (بخت آور) نامزد کردم، قرار است عقد کنیم و به او گفتم که این متن را خودم نوشتم. حالا اگر اول زندگیمان بفهمد که به او دروغ گفتم ...روایت علی خودسیانی از رفاقت و دروغ «اصغر فرهادی»+فیلمtnews.ir

روایت علی خودسیانی از رفاقت و دروغ «اصغر فرهادی»+فیلم. دریافت خبر : دوشنبه 03 اردیبهشت 1397 ساعت 14:27. فرهادی می گفت: من با پریسا (بخت آور) نامزد کردم، قرار است عقد کنیم و به او گفتم که این متن را خودم ...فیلم: روایت علی خودسیانی از رفاقت و دروغ "اصغر فرهادی" / ویدیو ...persiannaz.com

Duration: 14:27Posted: 2 hours agoروایت علی خودسیانی از رفاقت و دروغ‌ &quot;اصغر ... - خانهtoppish.ir

فرهادی می‌گفت: “من با پریسا (بخت آور) نامزد کردم، قرار است عقد کنیم و به او گفتم که این متن را خودم نوشتم. حالا اگر اول زندگیمان بفهمد که به او دروغ گفتم احتمال دارد که این رابطه ما به هم بخورد و قطع ارتباط بکند.”.اولیور استون در دارالفنون چه گفت؟ - اخبار تسنیم - Tasnimtn.ai

4 hours ago · روایت علی خودسیانی از رفاقت و دروغ‌ "اصغر فرهادی"+فیلم · عربستان در آستانه هرج و مرج در خاندان آل سعود؛ آغاز تحرکات زنجیره‌ای شاهزادگان علیه ...روایت علی خودسیانی از رفاقت و دروغ «اصغر فرهادی»+ ... - ویدیوئیwww.8tag.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.