ای پی کلیپ

دانلود کلیپ، دانلود کلیپ طنز، سرگرمی

ای پی کلیپ

دانلود کلیپ، دانلود کلیپ طنز، سرگرمی

تقدیم به به دختری که بی هوا وارد زندگیم شد و بی هوا هم ازم سرد شد..

یکی دیگه به لیستای جنازه هام اضافه شد سرمای هوا بدن برهنه ام رو به لرزه انداخت جنازه ی دختر رو ول کردمو با تمام سرعتم به سمت خونه رفتم سرما هر لحظه بدنمو بیشتر به لرزه میداخت و دستم کاملا بی حس شده بود دستای خونیم ...Related searches

من و تو برای همیشه

نامه عاشقانه کوتاه

نامه عاشقانه به معشوق

نامه عاشقانه به دوست دختر

نامه های عاشقانه به معشوق

نامه عاشقانه برای عشقم

اولین نامه عاشقانه

تقدیم به تنها عشقم



Aronia.. امیدوارم همیشه شاد باشــی در کنار دوستات :)


ImagesView all<تقدیم به به دختری که بی هوا وارد زندگیم شد و بی هوا هم ازم سرد شد..www.aparat.com

Duration: 1:29Posted: 4 hours agoآپارات - ویدیوwww.aparat.com

Duration: 1:00Posted: 9 hours agoدلنوشته عاشقانه (بایکوت سری پنجم ) - صفحه 4 - دلنوشته - انجمن ...divooneto.ir

فقط این وسط یکی باید باشد که به دروغ هم که شده رنگ بپاشد روی این همه ابر خاکستری. اصلا دروغ ... آدمی اما زندگی اش هوای رابطه اش دلش که بی هوا سرد شد دیگر به درد نمی خوررد! آدمی که یهویی سردش شده باشد چاییده باشدتقدیم به کسی که شده همه زندگی امrafigham.blogfa.com

تقدیم به کسی که شده همه زندگی ام - گاه دلتنگ میشوم دلتنگتر از همه دلتنگها . عزیزم ، هرگز ترکم مکن.عاشقانه های پاک- Pure Love - جملات عاشقانه: نامه های عاشقانه ...www.goodreads.com

او باید از نگاه سبز تو تشخیص بدهد که امروز هوای دلت آفتابی است؛ یا آن دلی که من برایش می زییم، سرد و بارانی است. ای....، ای بهانه ی زنده بودنم؛ من تو را به کسی هدیه می دهم که قلبش بعد از هزار بار دیدن تو، باز هم به بی ...ஜღஜ دلـــ نــوشــتــه هــا ஜღஜ - مـتــنـ کــوتــاه عــاشــقــانــهsnx.blogfa.com

یکی را دوست میدارم همان کسی که شب و روز به یادش هستم و لحظات سرد زندگی را با گرما ی عشق او می گذرانم ! کسی را دوست میدارم ... و به پام بمون ... الان یک روز میشه ازت خبر نداشتم بخدا یه روز هم طاقت بی تو بودن رو ندارم .اس ام اس عاشقانه - حرف هایی تقدیم به دختر و پسر های عاشقloveinlive.blogfa.com

اگه بی هوا کسی وارد زندگیت شد بدون کار خدا بوده ! اگه بی محابا دلها از دستها بهم گره خورد بدون کار خدا بوده ! اگه گریه هات تو خنده غفلت دیگران شنیده نشد تا خرد نشی بدون تنها محرمت خدا بوده ! حالا هم اگه دلت شکسته و ...فقط کسانی که شکسته عشقی خوردن بیان تو - شعرهای عاشقانهwww.gitareeshghashkan.blogfa.com

در هوای سرد زمستان پسر شش ساله ای جلو ی ویترین مغازه ای ایستاده بود . او کفش به پا نداشت و لباس هایش پاره .... به موهای مواج و زیبای اون خیره شده بودم و آرزو می کردم که عشقش متعلق به من باشه . اما اون توجهی به این مساله ...Wolve (Larry S. Tylinson ) - 13 - Wattpadwww.wattpad.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.