ای پی کلیپ

دانلود کلیپ، دانلود کلیپ طنز، سرگرمی

ای پی کلیپ

دانلود کلیپ، دانلود کلیپ طنز، سرگرمی

کلیپ رهبر انقلاب: مشتری همیشگی روایت فتح شهید آوینی بودم

رهبرانقلاب: مشتری همیشگی روایت فتح بودم. ... شهید آوینی میگفت: این جوانهای ما به راههای آسمان آشناترند تا به راههای زمین. تگها: آوینی, شهید, آوینی, رهبر, انقلاب, 20, فروردین. AddThis Sharing Buttons. Share to ...رهبرانقلاب: مشتری همیشگی روایت فتح بودم - دیدستانwww.didestan.com

Duration: 1:49Posted: 6 days ago



شهید آوینی میگفت: این جوانهای ما به راههای آسمان آشناترند تا به راههای زمین حضور رهبرانقلاب در مراسم تشییع شهید آوینی


رهبر انقلاب: مشتری همیشگی روایت فتح شهید آوینی بودم - آپاراتwww.aparat.com

Duration: 1:45Posted: 6 days agoرهبرانقلاب: مشتری همیشگی روایت فتح بودم - آپاراتwww.aparat.com

Duration: 1:45Posted: 6 days agoنماهنگ| رهبرانقلاب: مشتری همیشگی روایت فتح بودم - آپاراتwww.aparat.com

Duration: 1:44رهبرانقلاب: مشتری همیشگی روایت فتح بودم - فرداwww.fardanews.com

6 days ago · رهبرانقلاب: مشتری همیشگی روایت فتح بودم. نماهنگ راوی راه آسمان با موضوع شهید سید مرتضی آوینی را در این ویدئو مشاهده کنید.رهبر انقلاب: از مشتری‌های همیشگی روایت فتح بودمwww.fardanews.com

6 days ago · رهبر انقلاب درباره شهید آوینی گفته بودند: من تا مدّتها که روایت فتح پخش می‌شد، اصلاً شهید آوینی را نمی‌شناختم؛ ولی از مشتری‌های همیشگی روایت فتح بودم، یعنی هر شب جمعه، حتماً می‌نشستم و این برنامه ...از مشتری های همیشگی روایت فتح بودم - مخبرwww.mokhbernews.ir

5 days ago · رهبر انقلاب درباره شهید آوینی گفته بودند: من تا مدّتها که روایت فتح پخش می شد، اصلاً شهید آوینی را نمی شناختم؛ ولی از مشتری های همیشگی روایت فتح بودم، یعنی هر شب جمعه، حتماً می نشستم و این ...رهبرانقلاب: مشتری همیشگی روایت فتح بودم شهید آوینی میگفت ...khabargozarisaba.ir

6 days ago · رهبرانقلاب: مشتری همیشگی روایت فتح بودم شهید آوینی میگفت: این جوانهای ما به راههای آسمان آشناترند تا به راههای زمین حضور رهبرانقلاب در مراسم تشییع شهید آوینی. کد خبر: ۵۲۸۲۳. تاریخ : ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ ...مجتمع شهید آوینی | رهبرانقلاب: مشتری همیشگی روایت فتح بودمaviny.irib.ir

6 days ago · رهبرانقلاب: مشتری همیشگی روایت فتح بودم. شهید آوینی می گفت: این جوان های ما به راه های آسمان آشناترند تا به راه های زمین.رهبرانقلاب: مشتری همیشگی روایت فتح بودم - سرویس اشتراک ...cinava.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.