ای پی کلیپ

دانلود کلیپ، دانلود کلیپ طنز، سرگرمی

ای پی کلیپ

دانلود کلیپ، دانلود کلیپ طنز، سرگرمی

لایق بهترین هایی

به فکر رویاهای بزرگ باش تو لایق بهترین هایی با خودت تمرین کن.



دکلمه ای انگیزشی


ImagesView all<معنی تو لایق بهترینهایی به انگلیسی - دیکشنری آنلاین آبادیسdictionary.abadis.ir

معنی تو لایق بهترینهایی به انگلیسی - دیکشنری آنلاین آبادیس.لایق بهترین هایی - تبیانwww.tebyan.net

دوستی کلام زیباییست که هرکس درکش کرد ، ترکش نکرد . . . . . . زندگی قانون باور ها و لیاقتهاست ، همیشه باور داشته باش لایق بهترین هایی . . . . . . در زمین عشقی نیست که زمینت نزند ، آسمان را دریاب .لایق بهترینهایی دنیا قانون باورها و لیاقتهاست! - کلوبwww.cloob.com

لایق بهترینهایی دنیا قانون باورها و لیاقتهاست!... داریوش. لایق بهترینهایی دنیا قانون باورها و لیاقتهاست! و باور من اینست تو لایق بهترینها هستى... 99. نمی پسندم! می پسندم. درج کامنت. 6. 0. 0. 6 نفر.تو لایق بهترین هایی - آپاراتwww.aparat.com

سرویس هایی دیگر از آپارات فیلیمو. آرشیو هزاران فیلم وسریال ایرانی و خارجی. آپارات کودک. آرشیو انیمیشن و فیلم های مناسب برای کودکان. آپارات در موبایل Windows, Android, iOS. مسئولیت محتوای ویدئوها و هرگونه ...شما به اندازه کافی خوبید و لایق بهترین ها هستید - بیتوتهwww.beytoote.com

باید یاد بگیری خودت باشی. «اینکه بقیه درمورد من چه فکر می‌کنند، اصلاً به من مربوط نیست.» -- واینه دایر (Wayne Dyer) بعضی وقت‌ها برای اینکه چرا لایق بهترین‌ها نیستیم، بهانه می‌آوریم. می‌گوییم رابطه‌مان با همسرمان به ...دل نوشته های من! - تو لایق بهترینهاییava602.blogfa.com

همیشــــه باور داشتــــــه باش لایــــق بهتـــــرینهایـــــی. + نوشته شده در پنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۱ ساعت توسط آوا. اینجا یه جای کاملا شخصیه، من اینجا خودِ خودم هستم و هیچ نقابی هم نزدم، یعنی در دنیای واقعی هم تا حد خیلی زیادی ...لایق بهترین هایی......phfb.ir

سحرربیعی. ارسال شده در # May 29, 2014, 11:04 pm. گروه: Moderator. گروه پست: Working Member. پست ها: 239. وضعیت: زنـــدگی قانون باورها و لیاقــــت هاست، همیشه باور داشته باش لایــــق بهترین هایی...! IP: -- ...تو لایق بهترینهاییm.persianblog.ir

بنام خدا کاربر گرامی با سلام و احترام پیوستن شما را به خانواده بزرگ وبلاگنویسان فارسی خوش آمد میگوییم. شما میتوانید برای آشنایی بیشتر با خدمات سایت به آدرس های زیر مراجعه کنید: http://help.persianblog.ir برای ...به فکر رویاهای بزرگ باش تو لایق بهترین هایی با خودت تمرین ...hammihan.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.