ای پی کلیپ

دانلود کلیپ، دانلود کلیپ طنز، سرگرمی

ای پی کلیپ

دانلود کلیپ، دانلود کلیپ طنز، سرگرمی

تنها جایی که توانستم گریه کنم کربلا بود

21 hours ago · فیلم/ خاطراتی از جانبازان قطع نخاع؛ تنها جایی که توانستم گریه کنم، کربلا بود ... حضرت عباس(ع)، جوانی که 5 امام را درک کرد/ ولایت مداری، ویژگی بارز باب الحوائج ...



از جانباز قطع نخاعی «عباس معروفی» نقل است: من ۲۰ سال است که می خندم و تنها جایی که توانستم برای چند لحظه گریه کنم و آنجا دو سال پیش در کربلا در کنار ضریح امام حسین (ع) بود و من آن روز را هرگز فراموش نمی کنم.


تنها جایی که توانستم گریه کنم کربلا بود - آپاراتwww.aparat.com

Duration: 5:31Posted: 2 minutes agoImagesView all<فیلم/ خاطراتی از جانبازان قطع نخاع؛ تنها جایی که توانستم گریه ...defapress.ir

22 hours ago · از جانباز قطع نخاعی «عباس معروفی» نقل است: من ۲۰ سال است که می‌خندم و تنها جایی که توانستم برای چند لحظه گریه کنم و آنجا دو سال پیش در کربلا در کنار ضریح امام حسین (ع) بود و من آن روز را هرگز ...فیلم/ خاطراتی از جانبازان قطع نخاع؛ تنها جایی که توانستم گریه ...khabarone.ir

21 hours ago · از جانباز قطع نخاعی «عباس معروفی» نقل است: من 20 سال است که می‌خندم و تنها جایی که توانستم برای چند لحظه گریه کنم و آنجا دو سال پیش در کربلا در کنار ضریح امام حسین (ع) بود و من آن روز را هرگز ...فیلم/ خاطراتی از جانبازان قطع نخاع؛ تنها جایی که توانستم ... - قطرهwww.ghatreh.com

21 hours ago · فیلم/ خاطراتی از جانبازان قطع نخاع؛ تنها جایی که توانستم گریه کنم، کربلا بود. - روزشمار دفاع مقدس (1 اردیبهشت) • ولادت شهید محمد حسن نوری اعتماد (1311 ه. ش) • ولادت شهید ابراهیم هادی (1336 ه.جانبازان اسوه های بی بدیل ایثار و از خودگذشتگی اند + فیلم - واحد ...www.ghatreh.com

18 hours ago · فیلم/ خاطراتی از جانبازان قطع نخاع؛ تنها جایی که توانستم گریه کنم، کربلا بود · بیرق ایثار حضرت عباس(ع)، برافراشته بر تاریخ کربلا · استخدام نیروی دفتری در بانک اطلاعات املاک ایثار قمجانبازان، تمثال وفاداری و ایثار+فیلم | چهارم شعبان سالروز - واحد ...www.ghatreh.com

15 hours ago · جانبازان اسوه های بی بدیل ایثار و از خودگذشتگی + فیلم · جانبازان اسوه های بی بدیل ایثار و از خودگذشتگی اند · فیلم/ خاطراتی از جانبازان قطع نخاع؛ تنها جایی که توانستم گریه کنم، کربلا بودنگاهی به برنامه های نشست علمی یادروز سعدی در شیراز/ نگاه شیخ ...www.ghatreh.com

21 hours ago · فیلم/ خاطراتی از جانبازان قطع نخاع؛ تنها جایی که توانستم گریه کنم، کربلا بود ... حضرت عباس(ع)، جوانی که 5 امام را درک کرد/ ولایت مداری، ویژگی بارز باب الحوائج ...بیانی از آیت الله بهجت/ برآورده شدن حاجات با عنایت خاص حضرت ...www.ghatreh.com

21 hours ago · فیلم/ خاطراتی از جانبازان قطع نخاع؛ تنها جایی که توانستم گریه کنم، کربلا بود ... حضرت عباس(ع)، جوانی که 5 امام را درک کرد/ ولایت مداری، ویژگی بارز باب الحوائج ...سعدی در قدرت خیال و توانایی عقل کم نظیر است | مراسم بزرگداشت ...www.ghatreh.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.