ای پی کلیپ

دانلود کلیپ، دانلود کلیپ طنز، سرگرمی

ای پی کلیپ

دانلود کلیپ، دانلود کلیپ طنز، سرگرمی

کلیپ ویدئو دوست دارم....❤

Duration: 0:15



# دوست دارم_سحر


Tip: Search for English results only. You can specify your search language in Preferences❤خیلی دوست دارم عشقم❤farshid-mohadeseh.blogfa.com

دلیل هر سکوتی و شروع هر ترانه ای. تو ضربدر دل منی و حاصل شما غزل. همیشه جذر تو منم تویی که بی کرانه ای. نهاد بی گزاره ای اگر چه بی خبر ولی. رسیدی و برای من همیشه جاودانه ای. محدثه خیلی دوست دارم خیلی خیلی خیلی !!!ImagesView all< عشقم دوست دارم ❤ B❤L - YouTubem.youtube.com

Duration: 1:00Posted: May 27, 2017❤دوست دارم عجیب...❤あdokhtaretatalo.blogfa.com

دخترباس... ✖دخترباس چشموابرومشکی باشه و بس!!! ✖دختر باس موهاش بلَندومشکی باشه!!! ✖دخترباس عکس3-4سالگی آقاییشوبذاره تو کیف پولشو،توتاکسی. هی درکیفشوبازوبسته کنه!!! ✖دخترباس عاشق لواشکوآلوچه ...عشقم دوست دارم❤❤ - آپاراتwww.aparat.com

اگه گریه نکنی نامردی.بهشت زیر پای مادران است.بازنشرلطفا · مهدی. 7,677 بازدید. لایک و نظر یادتون نره ممنون بازنشر کنید. 6:19 · کلیپ سوزناک میکس شده صدای مهراب · Fatemeh77. 10,599 بازدید. 0:40 · هرکی مامانشو ...❤دوست دارم ❤ - آپاراتwww.aparat.com

Barby.land ❤ لایک و نظر ❤دوست دارم ❤ باربى , ❤ Barby.land.عشقـــــ آرمان ــــــــــم ܓܨ❤A❤ܓܨ دوســت دارم - آپاراتwww.aparat.com

Duration: 3:33Posted: Apr 19, 2015❤❤خدایا خیلی دوست دارم❤❤ (@aylar.fathi) • Instagram photos ...www.instagram.com

13 Followers, 15 Following, 36 Posts - See Instagram photos and videos from ❤❤ خدایا خیلی دوست دارم❤❤ (@aylar.fathi)Please translate دوست دارم عزیزم into English. Thanks. - Learn ...www.italki.com

I love you/I adore you/I want you to be mine/I'm totally into you/You mean so much to me/You complete me and so on for عزیزم you can say like this way= Baby,babe(زن),dearie,honey,darlingخیلی خیلی خیلی دوست دارم❤ - نماشاwww.namasha.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.